Online-ul va deveni principala sursa de informare

Posted: April 26, 2009 in Analysis / Researches, PR Online
Tags: , , , , , , ,

Modul in care oamenii aleg sa se informeze se schimba spre o forma foarte personalizata. Tendita este de a se renunta la modul clasic de informare si de a accepta doar informatiile pe care le doresc din sursele pe care le aleg.

Programele de stiri ale televiziunilor si cotidienele isi pierd din popularitate se anunta un nou star si o noua era cea a mediilor online.

Acest lucru nu inseamna ca televiziunea sau cotidienele vor disparea, dar cei care vor sti sa se adapteze mai repede pot ocupa in viitor un segment mai important din piata. Emisiunile TV vor fi vizioanate online, gratuit, on-demand, asemanator sistemului Antena 3. Ziarele vor trece in online si vor avea un trafic mult mai mare decat publicatiile lansate online.

Advertisements
Comments
  1. nu doar informatia se muta pe online tot mai mult, dar si shopingul:) a devenit atit de obositor sa mergi la “mall”…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s