Google principala sursa de informatii

Posted: May 10, 2009 in PR Online
Tags: , , , , , , , , ,

Atunci cand dorim sa aflam informatii despre o persoana sau o companie cei mai multi dintre noi folosim Google. De aceea este foarte important sa verificam periodic ce rezultate afiseaza Google in primele 3 pagini, acestea fiind poate mai importante decat cele prezentate in website-ul oficial.

Daca rezultatele afisate despre compania ta sunt false si/sau negative ar trebui sa intensifici comunicarea cu publicatiile online, stiut faptul ca cel mai popular motor de cautare din lume afiseaza rezultatele cautarii in functie de noutate. Daca pe website-uri populare apar informatii noi este foarte important ca acestea sa fie afisate inaintea celor mai vechi.

Pe prima pagina a rezultatelor cautarii cel mai probabil vor fi afisate link-uri catre informatii gazduite de YouTube, Google Images, Wikipedia Ro si Wikipedia En. Pe toate dintre acestea postarea este gratuita. Inregistreaza-te! Publica! Ofera o alta imagine celui de-al doilea website pe care il are compania ta.

Advertisements
Comments
  1. – interviu cu Philippe C. SCHMITTER –

  2. Mugur says:

    Asa este, Google a devenit una dintre sursele principale de informatii. Este rapid, este gratuit si ofera informatii actuale si relevante. Pentru o vizibilitate sporita eu recomand si retelele sociale precum LinkedIn si ecademy. Sunt indexate constant de Google si inscrierea este gratuita si intuitiva. De asemenea si un blog de companie este o alta fata, oarecum mai umana, pe care compania o poate oferi publicului larg 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s