„Bad day” un spot de referinta

Posted: July 11, 2009 in Social campaigns
Tags: , , , , , ,

Spot-ul TV „Bad Day” este foarte credibil, mesajul fiind spus de cei care au fost diagnosticati cu cancer. Emotionarea audientei este realizata prin aparitia copiilor, tinerilor si batranilor dar si prin personalizare pacientilor care isi spun numele.

Compasiunea ajunge la un punct culminant prin utlizarea unui insight foarte bun.  Momentul ingrozitor in care cel diagnosticat cu cancer trebuie sa ajunga acasa sa  spuna copiilor, sotiei, parintilor, prietenului ca are cancer…

… dar cancer-ul poate fi invins cu ajutorul celor care doneaza.

Aici poti vedea spotul TV

Advertisements
Comments
  1. Mihai Cuza says:

    Foarte interesant. Exista spoturi bune in marketingul public, ca asta, avem si noi cateva foarte bune (de ex. Viata are prioritate, Ti-am pregatit un loc la noi in celula etc) si ce ma intereseaza pe mine foarte tare e ce impact au ele.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s