Social Media Analytics: The Whuffie Bank, analiza calitativa pentru Twitter

Posted: March 4, 2010 in Analysis tools, Twitter
Tags: , , , , , , , , , ,

The Whuffie Bank

Cum putem masura reputatia unui user de pe Twitter? Este numarul de followeri de ajuns pentru a stabili impactul pe care il are un user pe Twitter? Eu cred ca nu. Algoritmul creat de cei de la The Whuffie Bank ia in considerare multe alte aspecte:

1. Fiecare retweet al unui mesaj postat de tine iti imbunatateste rating-ul.

2. Un user care da în mod constant retweet isi va creste impactul influentei sale in randul multor oameni. Pe de alta parte, daca o persoana da retweet din cand in cand va avea un impact mai mare.

3. Retweet din partea unui influencer va avea un impact mai mare decat un retweet din partea unui user mediu.

4. Atunci cand un post care contine link primeste retweet este ca urmare a continutului furnizat de link decat userului care posteaza. In concluzie cand un user primeste retweet pentru un post care nu contine link va avea un rating mai bun.

Top 3 pentru Romania, luand in considerare doar useri care posteaza in limba Romana, arata cam asa: Arhi pe primul loc, urmat de Zoso si Adrianciubotaru. Pentru Top 100  vizitati  The Whuffie Bank.

Sursa: www.thewhuffiebank.org

Advertisements
Comments
  1. ultimul link nu e bun, inlocuieste-l te rog!

  2. mariuspr says:

    mersi, acum merge link-ul

  3. desi am un whuffie respectabil, nu apar pe lista de Romania 😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s