Big LIKE pentru Carlsberg: Unbottle Yourself

Posted: April 20, 2011 in Mobile Marketing, PR Online
Tags: , , , ,

Intotdeauna mi-au placut campaniile “smart” care folosesc la maxim potetialul oferit de noile canale de comunicare digitale.”Carlsberg: Unbottle Yourself” este un exemplu foarte bun. Foloseste aplicatii mobile care ruleaza pe iPhone si Android, consumatorul interactioneaza in mod placut cu brandul si este generat content de calitate pentru cei care urmaresc campania.

Campania are tot ce ii trebuie pentru a inregistra un real succes:

– este “mobile” pot participa de oriunde nu trebuie sa stai in fata unui PC/laptop. O data cu implementarea 4G numarul utilizatorilor de internet mobile va creste exponential iar declinarea campaniilor pe acest mediu va fi obligatorie.

– targeteaza un segment high si smart asa cum este si consumatorul Carlsberg.

– creaza content de calitate. Ceea ce conteaza acum si face diferenta intre campanii este CONTENTUL.

– interactiunea are loc atunci cand consumatorul isi doreste. Modul traditional de promovare intrerupea consumatorul dintr-o activitate care ii facea placere, in digital lucrurile stau exact invers. Interactionezi cu un brand atunci cand doresti si atat cat doresti. Depinde de abilitatea marketerilor ca intercatiunea sa fie de calitate si iti faca placere. Din acest punct de vedere campania Carlsberg este un exemplu foarte bun.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s