Digital Communication Audit

Posted: April 29, 2011 in PR Online
Tags: , , , , , , ,

Nu toate conturile (companiile) sunt la fel. Acestea difera mai ales prin obiectivele de business, competitivitatea industriei din care fac parte, vizibilitatea competitorilor in mediul online si stilul de comunicare al fiecarui brand. De aceea o analiza atenta si detaliata a nevoilor si  oportunitatilor din piata este obligatorie pentru identificarea celui mai eficient mix de comunicare.

Analiza de brand premergatoare stabilirii strategiei si tacticilor de comunicare poate cuprinde 2 parti importante, dupa cum urmeaza :

 Partea 1. Where we are now:

– Analiza comparativa a prezentei clientului si competitiei in retelele de socializare, Wikipedia, primele 10 pagini din Google, blogguri, etc.

– Analiza SWOT pentru client si competitie

– Stakeholder Analysis

– Expunerea la situatii de criza – client si competitie

 Partea 2: Where we would like to be.

– Obiective de business.

– Stabilirea arhetipului de brand. Despre acest subiect puteti citi mai mult aici.

– Care este nucleul imaginii dezirabile (aproximativ 3 caracteristici/adjective cu care brand-ul doreste sa se identifice, sustin brand arhetipul ales si nu in ultimul rand obiectivele de business).

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s