Malcolm Gladwell despre modul in care facem alegeri

Posted: May 2, 2011 in Analysis / Researches, PR Online
Tags: , , , ,

Malcolm Gladwell, autorul cărţii “Tipping Point“,  intră în culisele industriei alimentare pentru a evidentia aspecte profunde ale comportamentului uman, mai exact, modul in care facem alegeri in calitate de consumatori. Dintre ideile prezentate doua mi-au atras atentia. Prima “consumatorii sunt diferiti si pentru a deveni favoritul a cat mai multi trebuie sa produci sortimente cat mai diverse” si a doua “nu exista produse perfecte si produse imperfecte, exista doar tipuri diferite de produse care se potrivesc diferitelor tipuri de oameni”.

In industria comunicarii, constatarile lui Malcolm Gladwell sunt din ce in ce mai evidente. Canalele de comunicare pe care le urmarim in prezent pentru a afla noutati sau pentru a ne distra nu sunt aceleasi cu cele de acum 10 ani. Era audio-vizualului se apropie de sfarsit iar canalele digitale sunt din ce in ce mai accesate pentru ca  putem decide momentul in care accesam doar informatiile care ne intereseaza fara a fi intrerupti de reclame.

Advertisements
Comments
  1. tudor says:

    abia astept lansarea unei noi carti scrise de Malcolm Gladwell

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s