Viitorul panourilor de publicitate este digital

Posted: May 4, 2011 in Analysis / Researches
Tags: , , , , , ,

Panourile de publicitate erau considerate drept zona plicticoasa a industriei de comunicare. O data cu cresterea accesibilitatii ecranelor plate posterele sunt inlocuite cu reclame care includ imagini in miscare, sunet si chiar aplicatii interactive.

Tendinta este confirmata atat de compania de cercetare MagnaGlobal cat si de doi jucatori importanti ai pietei de profil Clear Channel si JCDecaux.

Conform studiilor realizate de MagnaGlobal sumele directionate catre panourile si afisajele digitale isi vor dubla valoarea in urmatorii cinci ani, depasind astfel pragul de 5 miliarde de dolari, iar cresterea cheltuielilor de promovare la nivel mondial in categoria out-of-home va fi de 8,3% in acest an. Cea mai rapida crestere cu exceptia internetului.

In ceea ce priveste schimbarea panourilor clasice cu ecrane digitale, Jean-Charles Decaux considera ca acest lucru se va petrece cu precadere in interiorul aeroporturilor, garilor si centrelor comerciale. Panourile din statiile de transport public local fiind mult prea expuse vandalismului.

Mai multe detalii despre acest subiect puteti citi in ultimul numar al revistei The Economist.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s