Seth Godin despre triburile pe care le conducem

Posted: May 6, 2011 in PR Online
Tags: , ,

Comunicarea de masa a ajuns la o noua etapa a dezvoltarii sale, acum daca doresti sa realizezi o schimbare nu o faci cumparand multe reclame, o faci creand o miscare.

Social media ofera aceasta posibilitate pentru ca permite conectarea oamenilor cu aceleasi valori, favorizand crearea de TRIB-uri. Bazandu-se pe valori si idei puse la comun, triburile ofera oamenilor obisnuiti puterea de a conduce si de a face schimbari mari.

Pentru a avea succes insa ai nevoie de aceleasi ingredinte ca in comnicarea traditionala. Ai nevoie de un content de calitate care sa trezeasca interesul oameniilor sa ii emotioneze, ai nevoie de o idee care sa puna sub semnul intrebarii valoarea existente si nu in ultimul rand ai nevoie de un lider cu charisma.

Mai jos puteti gasi discursul sustinut de Seth Godin pe aceasta tema in cadrul conferintelor TED si aici legatura catre cartea care trateaza pe larg ideeile prezentate mai sus.

Advertisements
Comments
  1. stefan says:

    Intotdeauna Seth Godin reuseste sa uimeasca prin abordarea unor subiecte comune in mod unic

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s