Doar social media nu este o strategie

Posted: May 16, 2011 in PR Online, Public Relation
Tags: , , , ,

Social media nu este o strategie si nici o disciplina a comunicarii. Social media este o tehnologie care faciliteaza comunicarea targetata si construirea de relatii. Este un instrument care face sens in cadrul unei strategii de marketing integrate.

Oricat de special ar fi target-ul unei companii, prin social media nu te poti adresa intregii audiente. Social media poate aduce valoare adaugata brandului, poate influenta consumatorii asupra carora mediile traditionale nu mai au nici o putere, poate genera WOM (Word of mouth). Insa, atunci cand vorbim despre o strategie de comunicare, trebuie sa exploatam toate punctele de legatura cu publicul tinta si in acelasi timp trebuie sa alegem cele mai eficiente modalitati care duc la atingerea obiectivelor. Utilizand doar social media ca si canal de comunicare nu vom avea succes.

Cele mai bune abordări integrate de promovare a unui produs au alaturi de social media multe alte instrumente de comunicare care fac posibila transmiterea mesajului de brand catre toate categoriile de public vizate. Numai asa se poate genera perceptia si determina actiunea dorita de la consumator.

In concluzie, oricat de mare fan al PR-ului digital as fi cred ca promovarea doar prin social media nu reprezinta o strategie de comunicare. Alegerea unui mix de canale traditionale si online este cea mai eficienta maniera de a atinge obiectivele de comunicare.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s